Decorațiuni în lumea reflectoarelor

Eu sunt pasionată de handmade. Realizând bijuterii din pietre prețioase, calitatea iluminatului este foarte importantă. Aceasta influențează deosebit de mult, modul în care se realizează produsele. Dacă iluminatul nu este optim, risc ca după realizarea bijuteriei să-mi dau seama că aceasta nu se poate asorta cu ținutele vestimentare care sunt la modă.

Uneori când realizez un produs, când îl privesc, sunt nemulțumită. Dar nu este vorba de calitatea realizării ci doar de modul în care privesc obiectul.

Culorile diferă în funcție de unghiul de privire și de reflecție, a luminii. Lumina naturală este cea ideală dar, ziua nu-i ca noaptea…

De curând am văzut la alte colege și prietene lămpi speciale. Întâi am remarcat corpul de iluminat care era în genul lămpilor vechi, ca la bunica. Apoi studiind mai atent, curioasă cum sunt, am descoperit că tot farmecul și magia locului era asigurată doar de sursa de lumină, adică de bec.

Am început să studiez problema intens, ca la facultate când mă pregăteam de examene și am constatat că acele becuri nu erau din gama celor normale, incandescente sau economice.

De multe ori cu becurile economice am avut de suferit, prezentând un produs unui client, acesta nu avea răbdare ca iluminatul să ajungă la intensitatea normală și astfel nu putea observa în adevărata lor perfecțiune, realizărilor mele.

Becul pe care-l remarcasem,  era un bec vintage . De fapt mai multe, amplasate simetric, ceea ce oferea un contrast luminos perfect.

Pe lângă echilibrul ambiental perfect și armonia cromatică plăcută și liniștitoare, lampa avea un aspect decorativ care a fost apreciat de toți cei prezenți.

În scurt timp,  celebrul bec Edison, a ajuns un subiect de discuție îndelung dezbătut. A fost momentul în care am decis să folosesc și eu această inovație în domeniul iluminatului artificial.

Nu am vrut să par naivă, întrebând de unde pot achiziționa acest produs, motiv pentru care am început să cercetez singură pe internet. Nu a fost greu să identic ceea ce vroiam, și acum, abia aștept să primesc becurile de la SavElectro. Am comandat două modele, cu socluri diferite, atât E27 pentru iluminatul general, din tavan, cât și E14, pentru lampa de pe birou. Globul becului va ieși în afara lămpii, oferind o savoare rustică…

Și uite așa, mai apare câte o luminiță în viața noastră!

Lasă un răspuns

