Reclama mea – sansa ta

Bijuteriile sunt cele mai îndrăgite cadouri de către noi, femeile. Fiecare bijuterie are propria ei personalitate și dacă este purtată și asortată la ținută ne scot în evidență calitățile. Fiecare persoană are defecte dar important este să ne găsim valoarea și să reușim să trecem peste ceea ce nu ne reprezintă.
Oamenii apreciază produsele handmade pentru că sunt unice și ne reprezintă, fiind realizate după dorințele noastre. De multe ori, clienții nu știu cu adevărat ce doresc, oscilează între diferite variante și nu reusesc să fie satisfăcuți. Ei trebuie îndrumați în sensul pozitiv, fără prejudecăți și ipocrizie.
În meseria mea nu pot ajunge cunoscută dcă nu mă prezint… Și cum se poate realiza cea mai bună prezentare? Cum îmi pot face o imagine publică ideală? Pe lângă muncă este nevoie și de reclamă.
Adevărată reclamă o reprezintă produsul, dar pentru ca, clienții să ajungă la aceste creații, este nevoie de o prezentare a lor. Pe blog am am reușit să-mi fac o rețea de prieteni, care apreciază arta mea. Dar cei care nu mă cunosc? Pur și simplu le ofer o carte de vizita. Deci am nevoie de carti de vizita. Dar nu orice carte de vizită își deschide ferestrele succesului. Trebuie să fie una dedicată, la ceea ce fac, adică carti de vizita designer sau bussines.
Cartea de vizită este imaginea publică a profesionistului și a realizărilor acestuia, scoase în evidență cât mai bine.
Majoritatea persoanelor își aleg cărți de vizită colorate, atrăgătoare dar mult prea încărcate, făcând uneori, dificilă înțelegerea lor.
Cum arată o carte de vizită a unui realizator de bijuterii handmade? Trebuie să fie pe un fond de culoare caldă, liniștită. Fontul trebuie să fie estetic și special, iar undeva, pe o margine a acesteia, să se regăsească unele bijuterii, în miniatură. Frumusețea propriei prezentări, trebuie să coincidă cu splendoarea creațiilor artistice.
Pe această cale, mulțumesc celor care m-au inspirat și celor care m-au ajutat să-mi aleg o carte de vizită adecvată, specifică produselor realizate. Succesul ține atât de arta, îndemânare, pasiune cât și de forma prin care sunt promovate produsele și cel care le produce. Se poate spune, că reclama mea, poate fi sansa ta!

Lasă un răspuns

